Thursday 8 November 2012

Apa Pendapat Mereka Yang Telah Menyertai GSR






KELEBIHAN MENJADI PENGEDAR GSR ?
Salah satu adalah Latihan Keusahawan & Pemasaran disediakan SECARA PERCUMA. Setiap pengedar layak menghadiri kursus yang bernilai RM1000 secara percuma. Ramai yang gagal dalam perniagaaan kerana kurangnya il
mu dalam bidang yang diceburi dan kurang pengetahuan dalam bidang pemasaran.
Anda semua akan diajar bagaiman manjadi peniaga emas berjaya dengan modal yang kecil & Teknik-Teknik pemasaran akan disampaikan oleh CEO GSR sendiri.

Sertai GSR segera.. Kursus Pemantapan Dealer GSR akan diadakan tidak lama lagi. Rebut Peluang ini sekarang. 





Kami di GSR melahirkan usahawan emas perak diseluruh Malaysia kepada mereka yang berminat. Latihan & Kursus akan diberikan kepada wakil pengedar GSR di seluruh malaysia....dan banyak lagi kemudahan diberikan kepada peniaga-peniaga emas gsr. ( NO SKIM , NO DIVIDEN , NO HIBAH , NO MLM )

Hanya bermodalkan RM1,000 sahaja semasa promosi Dealership yang akan berakhir pada 31 Disember 2012, anda layak bergelar Agen / Dealer Rasmi GSR. PM admin untuk maklumat lanjut. tawaran menarik menanti anda!!!

GSR KOMITED MELAHIRKAN USAHAWAN EMAS PERAK YANG BERJAYA !! Kursus Keusahawanan & Latihan disediakan kepada semua wakil pengedar GSR dengan PERCUMA untuk memastikan anda semua berjaya. ( SAY NO SKIM CEPAT KAYA / NO DIVIDEN / NO HIBAH ) Kepada mereka yang berminat menjalankan perniagaan emas secara kecilan sila hubungi 012-6176464 untuk maklumat lanjut

No comments:

Post a Comment