Tuesday 25 June 2013

Harga Emas Hari Ini Jatuh dan Semakin Murah 26 Jun 2013

Salam Semua,

YA. Harga Emas Hari Ini 26 Jun 2013 terus jatuh dan semakin Murah. Penurunan mendadak  harga emas mentah sejak 6 bulan sebelum ini hingga ke paras terkini......124x.xx/Oz.


Emas tetap Emas, Perak tetap Perak. Walaupun harganya menjunam, Emas dan Perak tetap menjadi logam berharga dan pengukur kekayaan seseorang. Jadi ambillah kesempatan atas kejatuhan harga emas semasa. Sesiapa yang memiliki emas atau perak, tidak perlu risau dengan kejatuhan harga ini atau ‘belum balik modal’. Anda sebenarnya tidak rugi sedikit pun kerana anda telahpun memiliki suatu aset yang amat bernilai.

Tukar cara berfikir dan teruskan memiliki emas kerana ia adalah insurans yang unggul bagi melindungi kita daripada malapetaka kewangan. Teruskan membeli emas sama ada emas 916 ataupun 999.

Bagi penggemar barang kemas,  jika anda beli emas fizikal secara online pada hari ini malam ini... anda akan mendapati harga emas fizikal sudah turun antara RM142/gram - RM146/gram tanpa upah untuk barang kemas 916. Kadar harga yang mungkin berbeza bagi design yang lebih ekslusif.

emas 999 pula anda akan mendapati mereka menjual pada kadar harga RM150/gram ke RM155/gram.

Harga-harga yang disebutkan adalah harga purata bagi peniaga emas online. Ia memang jauh lebih rendah berbanding dengan kedai emas fizikal yang anda boleh dapati di luar sana. tetapi masing-masing mempunyai kelebihan tersendiri dari segi penjenamaan, perkhidmatan, "availability" , transaksi dan  reliability.

Bagi yang ingin melayari katalog bagi kedai emas online dengan harga emas terkini boleh juga ke sini

www.gsr2u.com.my

tab menu > eksklusif @ eksklusif terhad

sebarang pertanyaan saya cuba membantu di whatsapp 0126176464 ihsan.


No comments:

Post a Comment